Autoshowroom
Ontdek waarom
Ons reukvermogen is misschien wel het krachtigste en meest emotionele dat we hebben. Een geur kan een verscheidenheid aan intense emoties oproepen in een individu. Het brengt je terug naar een verre herinnering. Door gebruik te maken van geurmarketing zijn merken in staat om op een dieper emotioneel niveau contact te maken met de consument, wat resulteert in een meer gedenkwaardige ervaring. Geur kan nieuwe klanten aantrekken, de verkoop verhogen, de waardeperceptie verhogen en de merkherkenning en klanttevredenheid vergroten. Geurmarketing is zeker nuttig. Het zorgt ervoor dat een klant naamsbekendheid behoudt en gewend raakt aan het associëren van een bepaalde geur met uw bedrijf of merk. Zo ontstaat een emotionele band tussen de klant en uw merk.
Breed scala aan geurverspreiders beschikbaar om elk gewenst gebied te ruiken, van de kleinste wachtkamer tot een heel winkelcentrum.
Een gelijkmatige geurintensiteit tot de laatste druppel betekent dat de geurbeleving constant is.
Gemiddeld 10 jaar levensduur van de machine met 2 jaar standaardgarantie.
Het originele geurverspreidingssysteem dat gebruik maakt van verneveling van de geur – in staat om elk gewenst gebied te ruiken, afhankelijk van het gekozen model.
Geen service – onze machines zijn ‘plug and play’ en hebben geen onderhoud nodig.
Geen rommelige mengoliën of schroeven in olieflessen. Bij elke nieuwe vulling gebruikt u een nieuwe refill die elk risico op systeemverstopping en prestatieverlies in de loop van de tijd wegneemt