Levvel
Bekijk video
We hadden u een catalogus van parfums kunnen aanbieden, net als de anderen. We luisteren liever naar u om u te verrassen met originaliteit. Door aandachtig de projecten te begrijpen, kunnen we u creaties aanbieden die u zullen verbazen. Het aangaan van een meer zintuiglijke relatie met uw klanten kan niet worden geïmproviseerd. Om dit te bereiken doorlopen we 4 belangrijke stappen:
Het schrijven van de Fragrance Briefing, waarbij de waarden van het bedrijf centraal staan.
Reflectie en creatie van olfactorische identiteit en presentatie.
Scenario, verschillende verspreidingstests en analyse van de resultaten.
Zorg intern voor het succes en de inzet van de olfactorische identiteit.
Om de partituur in harmonie met de verwachtingen te laten zijn, heb je de juiste noten nodig in de juiste dosis en in het juiste tempo. Deze aanpassingen vereisen meerdere marktonderzoeken die we samen met onze parfumeurs uitvoeren op 3 pijlen:
Om te profiteren van nieuwe materialen en met name te voorzien in het gebruik van conserveringsmiddelen.
Om de volledige naleving van de wettelijke en reglementaire voorschriften van de vervaardigde producten te garanderen.
Het aanbieden van nieuwe, onbewerkte en originele media die de markttrends volgen.
Om te profiteren van nieuwe materialen en met name te voorzien in het gebruik van conserveringsmiddelen.
Om de volledige naleving van de wettelijke en reglementaire voorschriften van de producties te garanderen.
Het aanbieden van nieuwe, onbewerkte en originele media die de markttrends volgen.