Selecteer taal

Trek meer bezoekers aan en verhoog de verkoop met geur

Merk verbinden aan een signatuur geur

De instore Retail Experience wordt steeds belangrijker nu meer klanten noodgedwongen online winkelen. Wanneer zij de fysieke winkels bezoeken, moet de merkbeleving een gedenkwaardige ervaring zijn.

Als expert op het gebied van Retail begrijpt u als geen ander hoe belangrijk klantenservice is en hoe deze voor een groot gedeelte beïnvloed wordt door de ervaring en beleving van uw merk. Van de indeling, presentatie en interieur tot de muziek en belichting. Al deze facetten moeten aansluiten op uw merk en de sfeer die u wenst te creëren. Stelt u zich eens voor dat u alle vijf zintuigen van de consument kunt prikkelen en hierdoor een indruk kunt achterlaten die ook lang na het bezoek blijft voortduren.

Geurbeleving verbetert de ervaring van de klant, waardoor de tijd en de koopbereidheid van de klant toeneemt.

Het gebruik van geur verbindt uw merk met uw klanten op een emotioneel niveau, wat de merkentrouw verhoogt. Geur biedt meer verkoop omdat geur klanten instinctief helpt om te beslissen. Omdat geur verbonden is met het geheugen, zullen klanten zich de prettige ervaring lang herinneren en zullen ze terugkomen. Dit kan nu dankzij het toepassen van ‘branded’ geurmarketing.

midden-retail

“Door de verspreiding van een aangename geur kijken mensen terug op een prettige ervaring. De aangename geur wordt opgeslagen in het geheugen”

Voordelen van geur in Retail

01

Aangename omgeving

Consumenten ervaren veel positieve gevoelens als gevolg van het inademen van een aangenaam aroma.

02

Perceptie van kwaliteit

Geurmarketing Onderzoek heeft aangetoond dat consumenten geparfumeerde producten beoordelen als zijnde van hogere kwaliteit.

03

Verhoogde koopbereidheid

Consumenten willen graag kopen en zijn bereid om meer te betalen in een geurende omgeving.

04

Gemak in de besluitvorming

Geur biedt meer verkoop omdat geur klanten instinctief helpt om te beslissen.

05

Gedenkwaardige ervaring

Omdat geur verbonden is met het geheugen, zullen klanten zich de prettige ervaring lang herinneren en zullen ze terugkomen.

06

Merkdifferentiatie

Geur is een nieuw en uniek marketingidee voor winkels om hen te helpen zich te onderscheiden van de massa!

Onze klanten

  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent

Levvel

Bekijk video

levvel

Oger

Bekijk video

oger

Rivièra Maison

Bekijk video

riviera