Autoshowroom
Ontdek waarom
De instore Retail Experience wordt steeds belangrijker nu meer klanten noodgedwongen online winkelen. Wanneer zij de fysieke winkels bezoeken, moet de merkbeleving een gedenkwaardige ervaring zijn.
Als expert op het gebied van Retail begrijpt u als geen ander hoe belangrijk klantenservice is en hoe deze voor een groot gedeelte beïnvloed wordt door de ervaring en beleving van uw merk. Van de indeling, presentatie en interieur tot de muziek en belichting. Al deze facetten moeten aansluiten op uw merk en de sfeer die u wenst te creëren. Stelt u zich eens voor dat u alle vijf zintuigen van de consument kunt prikkelen en hierdoor een indruk kunt achterlaten die ook lang na het bezoek blijft voortduren.
Het gebruik van geur verbindt uw merk met uw klanten op een emotioneel niveau, wat de merkentrouw verhoogt. Geur biedt meer verkoop omdat geur klanten instinctief helpt om te beslissen. Omdat geur verbonden is met het geheugen, zullen klanten zich de prettige ervaring lang herinneren en zullen ze terugkomen. Dit kan nu dankzij het toepassen van ‘branded’ geurmarketing.
Consumenten ervaren veel positieve gevoelens als gevolg van het inademen van een aangenaam aroma.
Geurmarketing Onderzoek heeft aangetoond dat consumenten geparfumeerde producten beoordelen als zijnde van hogere kwaliteit.
Consumenten willen graag kopen en zijn bereid om meer te betalen in een geurende omgeving.
Geur biedt meer verkoop omdat geur klanten instinctief helpt om te beslissen.
Omdat geur verbonden is met het geheugen, zullen klanten zich de prettige ervaring lang herinneren en zullen ze terugkomen.
Geur is een nieuw en uniek marketingidee voor winkels om hen te helpen zich te onderscheiden van de massa!