Selecteer taal

Geurmarketing binnen Clubs & Casino’s

Geurmarketing is meer dan het verspreiden van een prettige geur in een ruimte. Het is het combineren van uw merkidentiteit, marketinguitingen en klantenprofielen en hierop gebaseerd een passende geur te selecteren. De gekozen geur versterkt op die manier de verschillende merkaspecten.

Het toepassen van geurmarketing zorgt ervoor dat andere aspecten die onze zintuigen prikkelen, zoals licht, geluid en een luxe interieur, verder versterkt worden. Hierdoor wordt een nog diepere en langdurigere connectie met de consument gecreëerd.

Voor de gast van vandaag zijn entertainment locaties bestemmingen op zich.

Vanaf het moment dat gasten begroet worden bij de ingang willen ze zich speciaal en welkom voelen. Gasten zijn gesteld op de luxe en service die Club Fix biedt en kijken uit naar het prettige bekende gevoel tijdens hun volgende verblijf.

U laat niets aan het toeval over. De indeling, licht, designinrichting, de muziek, alles met het doel een sfeer te creëren die aansluit bij uw merk Club Fix. Stelt u zich eens voor hoe het zou zijn een nog diepgaandere en langdurige indruk te creëren voor uw gasten. Een die tot ver na het verblijf in het geheugen gegrift staat.

Door de verspreiding van een aangename geur kijken mensen terug op een prettige ervaring. De aangename geur wordt opgeslagen in het geheugen.

middle-casino

“Scent is the second most important
factor when it comes to brand loyalty.”

Geurvoordelen Clubs & Casino’s

01

Verhoogde besteding van tijd en geld

Het is bewezen dat geurbeleving in casino’s ertoe leidt dat gasten meer tijd en geld uitgeven.

02

Verbeterde stemming van de gasten

Geur verbetert de stemming van de gasten, zodat ze ontvankelijker zijn voor muziek en meer plezier hebben.

03

Emotionele verbinding

Aangezien 75% van onze emoties wordt gegenereerd door wat we ruiken, kan geur helpen om een sterkere emotionele associatie met het merk op te bouwen.

04

Verhoogde omzet

Consumenten willen graag kopen en zijn bereid om meer te betalen in een geurende omgeving.

05

Memorabele ervaringen

Consumenten herinneren zich veel meer ervaringen bij gebruik van geurbeleving

06

Kwaliteitsperceptie

Consumenten beoordelen geparfumeerde producten en/of ervaringen als van hogere kwaliteit

Onze klanten

  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent
  • Airscent

Levvel

Bekijk video

levvel

Oger

Bekijk video

oger

Rivièra Maison

Bekijk video

riviera