Autoshowroom
Ontdek waarom
Geurmarketing is meer dan het verspreiden van een prettige geur in een ruimte. Het is het combineren van uw merkidentiteit, marketinguitingen en klantenprofielen en hierop gebaseerd een passende geur te selecteren. De gekozen geur versterkt op die manier de verschillende merkaspecten.
Het toepassen van geurmarketing zorgt ervoor dat andere aspecten die onze zintuigen prikkelen, zoals licht, geluid en een luxe interieur, verder versterkt worden. Hierdoor wordt een nog diepere en langdurigere connectie met de consument gecreëerd.
Vanaf het moment dat gasten begroet worden bij de ingang willen ze zich speciaal en welkom voelen. Gasten zijn gesteld op de luxe en service die Club Fix biedt en kijken uit naar het prettige bekende gevoel tijdens hun volgende verblijf.
U laat niets aan het toeval over. De indeling, licht, designinrichting, de muziek, alles met het doel een sfeer te creëren die aansluit bij uw merk Club Fix. Stelt u zich eens voor hoe het zou zijn een nog diepgaandere en langdurige indruk te creëren voor uw gasten. Een die tot ver na het verblijf in het geheugen gegrift staat.
Door de verspreiding van een aangename geur kijken mensen terug op een prettige ervaring. De aangename geur wordt opgeslagen in het geheugen.
Het is bewezen dat geurbeleving in casino’s ertoe leidt dat gasten meer tijd en geld uitgeven.
Geur verbetert de stemming van de gasten, zodat ze ontvankelijker zijn voor muziek en meer plezier hebben.
Aangezien 75% van onze emoties wordt gegenereerd door wat we ruiken, kan geur helpen om een sterkere emotionele associatie met het merk op te bouwen.
Consumenten willen graag kopen en zijn bereid om meer te betalen in een geurende omgeving.
Consumenten herinneren zich veel meer ervaringen bij gebruik van geurbeleving
Consumenten beoordelen geparfumeerde producten en/of ervaringen als van hogere kwaliteit