Autoshowroom
Ontdek waarom
De automobielindustrie is zeer concurrerend, de meeste klanten kopen zelden een auto en maken slechts zelden de eerste indruk en merkentrouw die van cruciaal belang zijn voor autodealers en -fabrikanten. Geurmarketing heeft de kracht om uw merk effectief op te bouwen en de relatie met uw klant te versterken.
Leder, rubber, was en verf, autoshowrooms kunnen veel verschillende geuren hebben. Om ervoor te zorgen dat klanten de juiste indruk van uw merk krijgen, werkt AIRSCENT met u samen aan het vastleggen van de olfactieve visie van uw merk. Door het toevoegen van een omgevingsgeur die gebaseerd is op de identiteit van een merk verdiept u de relatie met uw klanten en vormt u een sterkere, meer gedenkwaardige verbinding met elk bezoek aan een dealer. In een begeurde omgeving zullen klanten langer blijven hangen, waardoor ze zich comfortabel en zelfverzekerd voelen bij de keuze van hun nieuwe auto.
De ultieme verkoopervaring in de markt voor luxeauto’s vertoont stijl en elegantie en geurmarketing biedt een nieuwe standaard voor klantenservice. Daarnaast is het doel van geuren het creëren van een sfeer in de showroom en het versterken van het gevoel van kwaliteit, integriteit en vertrouwen – het creëren van een emotionele band met uw merk.
AIRSCENT heeft met enkele van ‘s werelds grootste automerken gewerkt aan het creëren van op maat gemaakte oplossingen, van autoshows, in-car geuren tot geurende autoshowrooms. Elke geur vertegenwoordigt op unieke wijze de waarden van het merk. Het toevoegen van een unieke geur aan uw showroom zorgt voor een onvergetelijke ervaring voor de gasten.
Omdat geur gekoppeld is aan het geheugen, creëert geur een unieke en blijvende indruk bij klanten en voegt het op lange termijn waarde toe aan uw merk.
De resultaten laten zien dat consumenten eerder geneigd zijn om te kopen en bereid zijn om meer te betalen in een geurende omgeving.
Geur beïnvloedt emoties en is in staat om gevoelens van rust en verminderde spanning en angst op te wekken.
Consumenten willen graag kopen en zijn bereid om meer te betalen in een geurende omgeving.
Geur kan consumenten ook helpen om een instinctieve aankoopbeslissing te nemen.
Omdat geur gekoppeld is aan het geheugen, doet het klanten denken aan de aangename ervaring die ze hadden.