Autoshowroom
Ontdek waarom
De geur in de transportindustrie begon al in 1959 met de Parijse metro die de geur van anjer in hun treinen introduceerde om het comfort en welzijn te verhogen. Vandaag de dag is de geur steeds belangrijker geworden voor veel luchtvaartmaatschappijen en andere reisbedrijven, omdat ze de waarde van klantenbinding en merkbekendheid begrijpen. Of het nu gaat om het bieden van een extra gevoel van luxe aan uw merk, het creëren van een ontspannende omgeving voor bezorgde en gestreste reizigers of het bevorderen van een schone, hygiënische en uitnodigende ruimte voor de passagiers. Geurbeleving kan de oplossing bieden.
Vandaag de dag staat de reisindustrie op het punt om een totale make-over te maken. Luchtvaartmaatschappijen en dienstverleners concurreren om klanten aan te trekken en te behouden. Iedereen in de sector begrijpt het belang van merkbelangenbehartiging en -retentie.
Een van de beste manieren om dit te bereiken is door middel van geurmarketing. Geurmarketing voor luchthavens en luchtvaartmaatschappijen laat een langdurige indruk achter bij de klanten en de prettige ervaring die ze hebben zal langer in hun geheugen blijven hangen dan elke andere marketingactiviteit die u doet. Waarom? Omdat geur emoties met elkaar verbindt. Ze beïnvloeden ook beslissingen. Bovendien laat het een positieve indruk achter over uw merk.
AIRSCENT biedt speciaal gecreëerde geuroplossingen voor de luchtvaartindustrie. Of het nu gaat om de luchthaven of het vliegtuig, AIRSCENT heeft de geuroplossingen die een blijvende indruk achterlaten bij uw klanten, imago en complete reisbeleving verhogen, toename concurrentievoordeel.
Geur vermindert stress en angst in wachtende lounges voor die nerveuze reizigers.
Toevoegen van geurbeleving zorgt voor een gevoel van veiligheid en comfort onder reizigers
Met geur kan de perceptie van reinheid en frisheid worden beïnvloed
Mensen kopen en betalen meer wanneer een ruimte een prettige geur heeft, ten opzichte van een ruimte zonder geur. Een ruimte die aangenaam ruikt nodigt namelijk uit om er langer te blijven.
Uit onderzoek blijkt dat geuren onbewust samen met de fysieke omgeving als één herinnering worden opgeslagen. Een negatieve herinnering heeft als gevolg dat men niet (snel) terug wil naar die specifieke locatie of omgeving. Maar omgekeerd werkt dit uiteraard ook zo!
Gasten zullen uw luchthaven als positief herinneren